Nie rozumiem wydawania +50% na samochód w identycznej wersji silnikowej.
Co takiego niezbędnego masz w takiej wersji co usprawiedliwia dopłate 30k??
Rozumiem jakbys brał RS, ale 1.4 za 100k??
A wytłumacz mi sens dopłacania 9 tyś zł do 1.8 TSI by otrzymać dodatkowe 40 kM powyżej 250 nm kiedy moja jazda po autostradach to 20% wykorzystywania auta. Nie lepiej za tą kasę doposażyć samochód by z tego dodatkowego wyposażenia korzystać na codzień?
Nie rozumiem wydawania +50% na samochód w identycznej wersji silnikowej.
Co takiego niezbędnego masz w takiej wersji co usprawiedliwia dopłate 30k??
Rozumiem jakbys brał RS, ale 1.4 za 100k??
A wytłumacz mi sens dopłacania 9 tyś zł do 1.8 TSI by otrzymać dodatkowe 40 kM powyżej 250 nm kiedy moja jazda po autostradach to 20% wykorzystywania auta. Nie lepiej za tą kasę doposażyć samochód by z tego dodatkowego wyposażenia korzystać na codzień?
dla mnie zacna konfiguracja (chętnie bym wziął :diabelski_usmiech), ale jedno wg mnie powinieneś zmienić (rozważ to):
Pakiet Life Plus do 60 000 km -> nie wiem ile jeździsz, ale ja jednak polecam do 120 000km (też taki pakiet wziąłem) - 60kkm to trochę mało na 4 lata.
Jak pojeździłem swoim autem trochę, to też nie widzę sensu dopłacania do 1.8, 1.4 jeździ na prawdę sprawnie; dopłata do 2.0TDI w moim wypadku też byłaby bez sensu (spalania wychodzą w okolicach 6l).
Nie rozumiem wydawania +50% na samochód w identycznej wersji silnikowej.
Co takiego niezbędnego masz w takiej wersji co usprawiedliwia dopłate 30k??
Rozumiem jakbys brał RS, ale 1.4 za 100k??
A wytłumacz mi sens dopłacania 9 tyś zł do 1.8 TSI by otrzymać dodatkowe 40 kM powyżej 250 nm kiedy moja jazda po autostradach to 20% wykorzystywania auta. Nie lepiej za tą kasę doposażyć samochód by z tego dodatkowego wyposażenia korzystać na codzień?
na autostradzie 1.4 jest ok bo jedziesz plynnie ale na normalnych trasach 1.8 i te 40 koni daja roznice a do tego roznica w zawieszeniu. Ja osobiscie duzo jezdze w trasie i dla mnie doplata do mocniejszej wersji byla naturalna. Jak dla mnie wazniejszy byl silnik niz np wybor nawigacji i kilku bajerow. Ale to jest indywidualnia decyzja jak ktos ma ochote to moze kupic 1.2 na wypasie za 100 tys.
To nie wiem jak liczyłeś ale mi RS z DSG bez Columbusa wychodzi prawie 130 tysi a to 15 tysi więcej niż w mojej. Niby "niewiele" ale Tak by można dokładać w nieskończoność...
Z mojego punktu widzenia kontrowersyjne są 3 elementy:
Columbus: nieprzyzwoicie duża dopata, Amundsen do przełknięcia
Skóra na fotelach + tkanina: również nieprzyzwoicie duża dopłata, a idealnie byłoby mieć alcantarę, ale tam już 5000 zł :roll:
Pakiet chrom: po prostu osobiście mi nie leży, a że jeszcze trzeba oddać 1000 zł to już całkiem mi się nie podoba :wink:
Natomiast brak mi:
aktywny tempomat: grzech nie wziąć :wink:
fotel z pamięcią: jeździmy z żoną na zmianę i problem ustawiania fotela i lusterek odchodzi
podwójna podłoga: po złożeniu siedzeń mamy równą podłogę i fajny schowek
+ ewentualne składanie foteli od strony bagażnika.
gniazdko 230V: dobra rzecz, niekoniecznie kiedykolwiek będzie użyte :lol:
Poziom wyposażenia do bardzo indywidualna sprawa, bo dla mnie aktywny tempomat to mus,
a dla innej osoby, która nawet zwykłego nie używa to głupota i kasa w błoto :szeroki_usmiech
Trójramienna wielofunkcyjna kierownica za 500 zł! W konfiguratorze to jest za 100 zł.
Zestaw siatek i dywaniki dostałem gratis przy cenie auta 85500zł
System kontroli ciśnienia w ogumieniu moim zdaniem zbędny gadżet. Bardziej może denerwować.
Silnik też taki wybrałem. Pewnie w zupełności wystarczy.
Dobrałbym jeszcze pakiet serwisowy na 4 lata. Ja tak zrobiłem i mam spokój przez cały czas użytkowania samochodu
Teraz tylko złożyć zamówienie i przy dobrych wiatrach odbierzesz na Wigilię :lol:
Ja bym jednak bez większego namysłu wybrał Mazdę 6 (najwyżej zjechałbym z wyposażenia do niższej ceny) - w O3 trochę czuć w materiałach, zawieszeniu (1.4) i prowadzeniu, że jest to kompakt i to trochę budżetowy a nie klasa średnia. Jedyny plus O3 1.4 w stosunku do Mazdy 6 to jak przypuszczam niższe spalanie i .... możliwość skonfigurowania sensownego auta prawie 1/2 ceny niższej niż Mazda 6.
Ja bym jednak bez większego namysłu wybrał Mazdę 6 (najwyżej zjechałbym z wyposażenia do niższej ceny) - w O3 trochę czuć w materiałach, zawieszeniu (1.4) i prowadzeniu, że jest to kompakt i to trochę budżetowy a nie klasa średnia. Jedyny plus O3 1.4 w stosunku do Mazdy 6 to jak przypuszczam niższe spalanie i .... możliwość skonfigurowania sensownego auta prawie 1/2 ceny niższej niż Mazda 6.
Gdzie mazda 6 a octavia 3 1.4 tsi. wykonanie i jazda tym samochodem to inna bajka, chyba że komuś konfiguracja wychodzi w podobnej cenie, ale wątpie, zaraz będziemy porównywać prawie podstawową jednostkę w octavii z Audi A5
Gdzie mazda 6 a octavia 3 1.4 tsi. wykonanie i jazda tym samochodem to inna bajka, chyba że komuś konfiguracja wychodzi w podobnej cenie, ale wątpie, zaraz będziemy porównywać prawie podstawową jednostkę w octavii z Audi A5
Opisywałem na post Mychu który wahał się stronę wcześniej czy kupić Mazdę 6 czy dopasioną O3 1.4 - mam tutaj podobne zdanie do Ciebie tzn nie są to porównywalne samochody.
Z mojego punktu widzenia kontrowersyjne są 3 elementy:
Columbus: nieprzyzwoicie duża dopata, Amundsen do przełknięcia
Skóra na fotelach + tkanina: również nieprzyzwoicie duża dopłata, a idealnie byłoby mieć alcantarę, ale tam już 5000 zł :roll:
Pakiet chrom: po prostu osobiście mi nie leży, a że jeszcze trzeba oddać 1000 zł to już całkiem mi się nie podoba :wink:
Natomiast brak mi:
aktywny tempomat: grzech nie wziąć :wink:
fotel z pamięcią: jeździmy z żoną na zmianę i problem ustawiania fotela i lusterek odchodzi
podwójna podłoga: po złożeniu siedzeń mamy równą podłogę i fajny schowek
+ ewentualne składanie foteli od strony bagażnika.
gniazdko 230V: dobra rzecz, niekoniecznie kiedykolwiek będzie użyte :lol:
Poziom wyposażenia do bardzo indywidualna sprawa, bo dla mnie aktywny tempomat to mus,
a dla innej osoby, która nawet zwykłego nie używa to głupota i kasa w błoto :szeroki_usmiech
Skóra na fotelach - chciałem jasną tapicerkę bo mi się mega podoba. Mam jednak małe dzieci dlatego wziąłem skórę. Alcantara jak zauwazyłeś dużo droższa, dlatego wybrałem opcje z materiałem która wygląda znakomicie i się sprawdza.
Tempomat - nie potrzebuję aktywnego, wystarczy mi standard. Teraz w A4 mam i użyłem może z 3 razy.
Podwójna podłoga - coś tam było nie tak. Że jak ją wezmę to nie moge potem maty podwójnej dołozyc, prawda?
Fotel z pamięcią - to mój samochód, żona ma swój dlatego dla mnie zbędne
Pakiet chrom - mi się podoba
Gniazdko 230v - nie widzę zastosowania...
Columbus...no właśnie :roll: moja największa zagwostka...wydatek duży ale gdy cena samochodu to 107 czy 114 to już taka wielka róznica nie jest. Zanim podjąlem decyzje, to poszukałem czy można później Columbusa dołożyć itp itd i niestety nie ma tu za dobrych wieści. Stąd decyzja że biorę. Nie wiem do końca czy słuszna...
Zamieszczone przez trasat23
Trójramienna wielofunkcyjna kierownica za 500 zł! W konfiguratorze to jest za 100 zł.
Zestaw siatek i dywaniki dostałem gratis przy cenie auta 85500zł
System kontroli ciśnienia w ogumieniu moim zdaniem zbędny gadżet. Bardziej może denerwować.
Silnik też taki wybrałem. Pewnie w zupełności wystarczy.
Dobrałbym jeszcze pakiet serwisowy na 4 lata. Ja tak zrobiłem i mam spokój przez cały czas użytkowania samochodu
Teraz tylko złożyć zamówienie i przy dobrych wiatrach odbierzesz na Wigilię :lol:
Trójramienna kiera do DSG to 500 zł, za 100 zł jest do manuala
System kontroli ciśnienia kosztuje 100 zł a mojemu kumplowi uratował tyłek (jak nie więcej) na autostradzie.
Pakiet serwisowy na 4 lata mam tyle że do 60 tysi. Robię ok 15 tysi rocznie więc powinno styknąć.
Zamieszczone przez mufel
Gdzie mazda 6 a octavia 3 1.4 tsi. wykonanie i jazda tym samochodem to inna bajka, chyba że komuś konfiguracja wychodzi w podobnej cenie, ale wątpie, zaraz będziemy porównywać prawie podstawową jednostkę w octavii z Audi A5
Nie rozumiem tego, wg Ciebie jakość wykonania w Mazdzie jest na wyższym poziomie nić w O3? Testy na youtube mówią coś innego. Nie wiem czy widziałeś jak sie tunel w M6 rusza cały...Co do jazdy to nie wiem, bo M6 nie jechałem ale ten silnk benzynowy z przyspieszeniem ponad 10 s do setki d* nie urywa. 1,4 TSI to przy tym potwór
Zamieszczone przez greg505
Mychu, zamow sobie podgrzewane fotele, albo webasto
Mam i jedno i drugie w obecnej A4-ce. I z jednego i z drugiego skorzystałem kilka razy bo mam garaż. Fajna sprawa ale wolę np porządne audio
Kolega kupił ostatnio Mazdę 6, tylko, że sedan. Miałem okazję pojeździć M6 oraz O3 i powiem szczerze, że nie wiedzę powodów uzasadniających różnicę w cenie.
Auta należą do dwóch różnych segmentów, więc oczywiste jest że w M6 będzie ciszej. Materiały jednak w dotyku bardzo podobne, miejsca tyle samo..... więc po co przepłacać.
Do tego dochodzi jeszcze droższy serwis.....
Ja już wybrałem i nadal będę jeździł O3 :P
Gdzie mazda 6 a octavia 3 1.4 tsi. wykonanie i jazda tym samochodem to inna bajka, chyba że komuś konfiguracja wychodzi w podobnej cenie, ale wątpie, zaraz będziemy porównywać prawie podstawową jednostkę w octavii z Audi A5
Nie rozumiem tego, wg Ciebie jakość wykonania w Mazdzie jest na wyższym poziomie nić w O3? Testy na youtube mówią coś innego. Nie wiem czy widziałeś jak sie tunel w M6 rusza cały...Co do jazdy to nie wiem, bo M6 nie jechałem ale ten silnk benzynowy z przyspieszeniem ponad 10 s do setki d* nie urywa. 1,4 TSI to przy tym potwór
Skoro swoją wiedzę opierasz na YT to proponuję również oglądnąć odcinek Automaniaka w ktorym jest porównanie o3 z belką i o2 z wielowachaczem, Mazda 6 165km nie ma ponad 10 s ale ok 9, jeździłem jednym i drugim i powiem szczerze że czuć tu różnicę klas, ale wcale mnie to nie dziwi. bardziej zrozumiałbym tu porównanie superba do m6.
A nie bierzesz pod uwagę 1.8 tsi 4x4 dsg, może słabiej wyposażony ale przewyższa wiele samochodów przednionapędowych nawet klasę wyższych.
Jeśli topic nadal dotyczy alternatywy O3, to ja zmieniłem zamówienie na Superba. W tej samej kasie znacznie lepsze wyposażenie i ponoć w ogóle będzie... w przeciwieństwie do RSa.
Jeśli topic nadal dotyczy alternatywy O3, to ja zmieniłem zamówienie na Superba. W tej samej kasie znacznie lepsze wyposażenie i ponoć w ogóle będzie... w przeciwieństwie do RSa.
Komentarz